Tytuły: 100 |
20 |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
U |
W |
Z
Wydział Zarządzania
Wyświetlanie 1–12 z 53 wyników
-
Solving Manufacturing Problems Using Simulation Modeling
Cezary Szwed (red. nauk.), Justyna Smagowicz (red. nauk.) 38,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Psychosocjologiczne aspekty działania organizacji
Szymon Kolwas 24,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Międzynarodowe różnice ekonomiczne
Leszek Jerzy Jasiński 36,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Projektowanie innowacyjnych rozwiązań we współpracy z klientami
Małgorzata Krwawicz, Mariusz Kostrzewski 39,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Ochrona praw konsumentów. Teoria i praktyka
Katarzyna Szczepańska 49,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Miękkie zarządzanie w organizacji. Rozwój kariery i zachowania społeczne ludzi w organizacji
Jolanta Jurczak, Michael Jaksa 38,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Finansjalizacja, interwencjonizm, rozwój
Leszek Jerzy Jasiński 33,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Finanse cyfrowe: wykluczenie finansowe seniorów na rynku finansowym
Aleksandra Wiktorow (red.), Jan Monkiewicz (red.), Lech Gąsiorkiewicz (red.) 35,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Finanse cyfrowe. Nowe tendencje i możliwości
Jan Monkiewicz (red.), Lech Gąsiorkiewicz (red.) 38,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Zarządzanie strategiczne. Ocena potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska (red. nauk.), Michael Jaksa (red. nauk.) 36,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska (red. nauk.), Michael Jaksa (red. nauk.) 36,00 zł z VAT Dodaj do koszyka -
E-kultura. Model i analiza kultury organizacji wirtualnych
Helena Bulińska-Stangrecka 36,00 zł z VAT Dodaj do koszyka
Wyświetlanie 1–12 z 53 wyników