Metody i techniki TQM

Autor:

36,00  z VAT

Opis

Jest to podręcznik akademicki do przedmiotów: zarządzanie jakością, systemy zarządzania jakością, metody i techniki jakości, metody doskonalenia jakości, rozwiązywanie problemów jakości, kierowany zarówno do studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing oraz zarządzanie i inżynieria produkcji, jak i do wszystkich osób zajmujących się w praktyce zarządzaniem jakością. Zawiera kompleksowe i zarazem syntetyczne ujęcie współczesnych metod i technik wykorzystywanych w zarządzaniu jakością.

Autorka przedstawia syntezę problematyki podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, stanowiącą wprowadzenie do omówienia siedmiu grup metod dotyczących między innymi: klasycznych narzędzi jakości, narzędzi wspomagających zarządzanie jakością, analiz wykorzystywanych w zarządzaniu jakością, modeli samooceny przedsiębiorstwa (europejskich i polskich) oraz komunikowania się w organizacji.

Wydanie: 1, 2009
Format: B5
Stron: 544
ISBN 978-83-7207-816-2

Może spodoba się również…