Zakupy krok po kroku

Uwaga!
Zakupów na fakturę dokonasz w sklepie pod adresem: https://www.sklep.pw.edu.pl
Zakupów na notę dokonasz w sklepie dla jednostek pod adresem: https://www.sklep.pw.edu.pl/wew

Logowanie i rejestracja

Sklep internetowy Politechniki Warszawskiej umożliwia robienie zakupów zarówno po wcześniejszym założeniu konta, jak również bez rejestracji.

01a
Rejestracja, logowanie

Jak założyć konto w sklepie internetowym Politechniki Warszawskiej? Należy kliknąć przycisk „Zarejestruj się” (w prawym górnym rogu menu).
Po wypełnieniu wszystkich pól i zatwierdzeniu danych, na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Aby zakończyć proces rejestracji, należy kliknąć w znajdujący się w treści maila link lub skopiować go do paska przeglądarki.
Po aktywacji konta można już zalogować się do sklepu i rozpocząć zakupy. Zarejestrowani użytkownicy od razu po wejściu na stronę mogą skorzystać z opcji logowania.
Mimo że zakupów można dokonywać bez rejestracji, to naprawdę warto założyć konto. Zalogowani użytkownicy mogą śledzić historię i status swoich zakupów. Będą także informowani o aktualnych promocjach.

Zakupy bez rejestracji

Dla tych, którzy nie planują częstych zakupów w sklepie internetowym Politechniki Warszawskiej przygotowana została opcja zakupów bez rejestracji. Jak wówczas dokonać zakupu? Należy wybrać produkt, dodać go do koszyka i postępować zgodnie ze wskazówkami. Konieczne będą oczywiście: akceptacja regulaminu, podanie adresu e-mail oraz wskazanie adresu dostawy (w przypadku wyboru przesyłki kurierskiej).

Więcej informacji w regulaminie.

Dostawa, odbiór osobisty

Sposoby realizacji zamówienia

Sklep internetowy Politechniki Warszawskiej daje możliwość wyboru sposobu dostawy zakupionego towaru. Zamówione produkty można odebrać osobiście, bądź wybrać formę dostawy: “Paczka w Ruchu” lub “kurier”. .

02a
Odbiór osobisty (dla wszystkich):

Odbiór osobisty jest bezpłatny. Po otrzymaniu powiadomienia o zmianie statusu zamówienia na „zrealizowane lub przygotowane do wysyłki/odbioru”, zamówienie można odebrać w siedzibie Biura ds. Promocji i Informacji Politechniki Warszawskiej, ul. Polna 50, 00-644 Warszawa, pokój nr 501 (zobacz na mapie.)Odbiór zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

Przy odbiorze należy okazać dowód tożsamości lub inny dokument ze zdjęciem oraz potwierdzenie złożenia zamówienia. Istnieje też możliwość odbioru zamówienia przez osobę upoważnioną. Musi ona okazać upoważnienie do odbioru, dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem oraz druk zamówienia.

Przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej (dla klientów prywatnych):

Gdy zamówiony towar będzie już gotowy do wysyłki, na podany podczas zamówienia adres mailowy zostanie wysłane powiadomienie o zmianie statusu zamówienia na „zrealizowane”. Użytkownik otrzyma numer listu przewozowego (numer wysyłamy e-mailem, wyświetli się też w zakładce „Moje konto”), dzięki któremu można śledzić aktualny status przesyłki. W ciągu kilku dni kurier dostarczy paczkę do adresata.

Koszt wysyłki realizowanej przez firmę kurierską lub RUCH SA podany jest przy składaniu zamówienia.

Więcej informacji w regulaminie.Naszym celem jest jak najkrótszy czas oczekiwania na zamówienie. Zazwyczaj są to 2-3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia (maksymalnie do 14 dni roboczych).

03a

Sposoby płatności

Po złożeniu zamówienia użytkownik ma pięć dni na dokonanie płatności. Jeśli nie dokona płatności w tym terminie, zamówienie zostanie anulowane.

Akceptujemy następujące metody płatności:

– za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (PayU)
– przelew na rachunek sklepu internetowego PW: 02 1240 2092 9522 8213 0070 0000
– Płatność kartą przy odbiorze.
Osoby finalizujące zakup poprzez przelew z konta zagranicznego muszą wpisać litery PL przed numerem konta, czyli: PL 02 1240 2092 9522 8213 0070 0000.

UWAGA! Jeśli przelew wykonywany jest z konta prowadzonego w innej walucie niż złoty (PLN), niektóre banki mogą naliczać prowizję za przewalutowanie środków. Politechnika Warszawska nie zwraca pobranej przez bank prowizji.

Więcej informacji w regulaminie.

Wymiana, zwrot, reklamacje

Sklep internetowy Politechniki Warszawskiej daje możliwość zwrotu zakupionego towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

Wymiana odzieży

Jeśli koszulka lub bluza zakupiona w naszym sklepie jest za mała bądź za duża, można ją oczywiście wymienić. Aby uniknąć takiego problemu, należy przed zakupem uważnie przeanalizować informacje o rozmiarach. Wymiana jest możliwa tylko na taki sam produkt, w tej samej cenie, lecz w innym rozmiarze (np. bluzę S można wymienić na taką samą bluzę w rozmiarze M). Żeby wymienić odzież, trzeba się z nami skontaktować mailowo: sklep@promocja.pw.edu.pl lub telefonicznie: (22) 234 1462. Wówczas ustalimy, czy wymiana jest możliwa (czy dany produkt jest dostępny w innym rozmiarze).

Zwrot

Zgodnie z prawem każdy może zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar. Można zrobić to w ciągu 14 dni (licząc od daty otrzymania produktu). Zwrotowi podlega wyłącznie towar, który nie nosi żadnych śladów użytkowania.

Osoby, które odbierały towar w siedzibie Biura ds. Promocji i Informacji i chcą zwrócić go w tym samym miejscu, muszą przyjść do Biura z towarem, wypełnionym formularzem zwrotu i oryginałem dowodu zakupu (fakturą lub w przypadku jednostek PW – z dokumentem wydania z magazynu).

Osoby, które wybrały opcję dostawy kurierskiej i chcą zrealizować zwrot w taki sam sposób, muszą najpierw wysłać formularz zwrotu na adres: sklep.bpi@promocja.pw.edu.pl. Po otrzymaniu maila obsługa sklepu skontaktuje się z nadawcą wiadomości i ustali szczegóły zwrotu.

Reklamacje

Wszystkie dostępne w naszym sklepie produkty objęte są gwarancją producenta. W sytuacji gdy zakupiony towar jest wadliwy, należy odesłać go lub przynieść do siedziby Biura ds. Promocji i Informacji PW (adres: Biuro ds. Promocji i Informacji Politechniki Warszawskiej, ul. Polna 50, 00-644 Warszawa, pokój nr 501) wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu (z paragonem, fakturą lub w przypadku jednostek PW – z notą wewnętrzną). Towar zostanie odesłany do producenta, który rozpatrzy reklamację.

Więcej informacji w regulaminie.

Kontakt

Wszystkie pytania dotyczące zakupów i naszych produktów prosimy kierować na adres: sklep.bpi@pw.edu.pl

Życzymy udanych zakupów!